بازاریابی و تبلیغات مهم‌ترین مرحله تحقق برنامه تحولی آذربایجان شرقی است/ برگزاری ۲۲۰ برنامه با موضوع بازاریابی و تبلیغات طی سال جاری

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان آذربایجان‌شرقی ضمن تأکید بر اهمیت بازاریابی و تبلیغات در روند تحقق برنامه تحولی افزایش ۲۵ درصدی جذب گردشگران به استان از برگزاری ۲۲۰ برنامه با موضوع بازاریابی و تبلیغات طی سال جاری در آذربایجان‌شرقی خبر داد.

به گزارش میراث آریا، احمد حمزه‌زاده ضمن اشاره به اهمیت مسئله بازاریابی و تبلیغات در شناساندن زیرساخت‌های موجود گردشگری استان گفت: بازاریابی و تبلیغات در مسیر تحقق هدف افزایش ۲۵درصدی جذب گردشگران به استان از اهمیت بسزایی برخوردار است که در این خصوص در استان آذربایجان‌شرقی برای سال ۱۴۰۳ تعداد ۲۲۰ برنامه تبیین شده است که به کمک سرخط‌های این برنامه‌ها، معرفی جاذبه‌های گردشگری استان و زیرساخت‌های گردشگری ایجاد شده در قالب برنامه تحولی در سطح ملی و جهانی معرفی شوند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌شرقی ادامه داد: برگزاری و شرکت در نمایشگاه‌های محل، استانی، ملی و بین‌المللی در کنار برگزاری تورهای آشناسازی داخلی و خارجی و برگزاری رویدادها، جشنواره‌ها، همایش‌های محلی، استانی، ملی و بین‌المللی از برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات برنامه‌ریزی شده در آذربایجان‌شرقی هستند.

او با اشاره به اهمیت بخش خصوصی افزود: اهمیت بخش‌خصوصی باری دیگر در روند تامین اعتبار برای برنامه‌های بازاریابی و تبلیغات محرز شد که لازم است تا مسئله رفع موانع پیش‌روی سرمایه‌گذاران و تهسیل روند سرمایه‌گذاری در زمینه گردشگری مود توجه ویژه‌ای قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403031900869
دبیر مریم قربانی‌نیا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha